Первомайська районна рада
Первомайський район, Харківська область

Звернення депутатів районної ради до депутатів міської ради з питань забезпечення сталого функціювання медичних закладів

Переглядів: 70

24 липня 2019р. відбулось пленарне засідання XXXIII позачергової сесії районної ради VII скликання, на якій було прийняте звернення депутатів Первомайської районної ради до депутатів Первомайської міської ради з питань забезпечення сталого функціювання медичних закладів та надання дозволу на проведення оптимізації штатного розкладу КНП Первомайська ЦРЛ.  

 

           

 

ЗВЕРНЕННЯ

       до депутатів Первомайської міської радиз питань  забезпечення сталого функціювання комунального некомерційного  підприємства Первомайська центральна районна лікарня та комунального некомерційного  підприємства “Первомайський центр первинної медикосанітарної допомоги”

       Ми, депутати  Первомайської районної ради вкрай стурбовані фінансуванням галузі охорони здоров’я, а саме  комунального некомерційного підприємства Первомайська центральна районна лікарня та комунального некомерційного  підприємства “Первомайський центр первинної медико-санітарної допомоги”. Дані підприємства є спільними комунальними некомерційними підприємствами Первомайської міської ради Харківської області та Первомайської районної ради  Харківської області, і які створені за рішеннями:

-  Первомайської міської ради Харківської області, 48 сесія 7 скликання – рішення № 949-48/7; № 948-48/7 від 31.08.2018 року;

- Первомайської районної ради Харкіської області XXVІІ сесія VII скликання – рішення № 590-VII; № 589-VII від 31.08.2018 року і якими передбачено, що співзасновники зобов’язані утримувати на належному рівні галузь охорони  здоров’я та сприяти його матеріально-технічному розвитку.

Фінансування закладів охорони  здоров’я та програм  у сфері охорони  здоров’я, визначених у статті 103 Бюджетного кодексу, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.01.2015 року № 11 “Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам”, дозволено здійснювати одночасно з державного та місцевого та/або  одночасно з різних бюджетів, задіювати залучені кошти.

За 2018 рік та 6 місяців 2019 року фінансування проводилось наступним чином:

 

всього

в тому числі

з державного бюджету

з област-ного бюд-жету

з бюд-жету міста

з район-ного та сільсь-ких бюд-жетів

залучені кошти

на міське населен-ня

на сільське населен-

ня

на міське та сільське населення

 

 

 

 Місь-ким бюд-жетом

Район-ним бюджетом

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

2018 рік

медична субвенція з державного бюджету

50603,5

24444,7

12198,1

13960,7

 

 

 

 

 

субвенція з державного бюджету на виконання програми лікування цукрового діабету

1187,0

 

 

1187,0

 

 

 

 

 

субвенція з державного бюджету на виконання програми "Доступні ліки"

1413,7

 

 

1413,7

 

 

 

 

 

додаткова дотація з державного бюджету на здійснення переданих з держав-ного бюджету видатків на утримання закладів охорони здоров'я

741,2

 

 

 

 

 

741,2

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

субвенція на пільгове зубопротезування

35,0

 

 

 

35,0

 

 

 

 

додаткові видатки на утримання КНП Первомайська ЦРЛ

6518,7

 

 

 

 

4613,9

1904,8

 

 

додаткові видатки на утримання КНП Первомайський ЦПМСД

3833,9

 

 

 

 

500,7

3333,2

 

 

лікування діабету

220,6

 

 

 

 

 

220,6

 

 

термомоденізація  хірургічного корпусу

2993,1

 

 

 

 

 

 

 

2993,1

проект - кап.ремонт фізіотерапевтичного відділення

47,7

 

 

 

 

47,7

 

 

 

прект - частина приміщення полого-вого відділення

46,0

 

 

 

 

46,0

 

 

 

проект - кап.ремонт терапевтичного комплексу

60,0

 

 

 

 

60,0

 

 

 

будівництво АЗПСМ с.Біляївка

6043,9

 

5169,8

 

574,4

 

 

299,7

 

 

 

виконання проекту «Розвиток соціальної структури у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміще-них осіб» (капіталь-ний ремонт полого-вого відділення, меблі для пологового відділення, пральне обладнання, ліжка лікарняні)

5484,6

 

 

 

 

 

 

5484,6

 

на реалізацію суб-поректу в рамках Гранту, що надається Україні від Міжнародного банку (інформаційні кіоски, меблі, медичне обладнання для фізіотерапевтичного відділення, комп’ютерна техніка, капітальний ремонт приміщень фізіотера-певтичного відділення)

4425,5

 

 

 

 

 

 

4425,5

 

Всього

83654,4

24444,7

17367,9

16561,4

609,4

5268,3

6499,5

9910,1

2993,1

                                            2019 рік

 

 

медична субвенція з державного бюджету

32725,8

22031,8

10694,0

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

субвенція з держав-ного бюджету на виконання програми лікування цукрового діабету

800,1

 

 

800,1

 

 

 

 

 

субвенція з держав-ного бюджету на виконання програми "Доступні ліки"

314,2

 

 

314,2

 

 

 

 

 

додаткова дотація з державного бюджету на здійснення переданих з держав-ного бюджету видатків на утримання закладів охорони здоров'я

5935,3

 

 

 

 

4914,3

1021,0

 

 

субвенція на пільгове зубопротезування

40,0

 

 

 

40,0

 

 

 

 

додаткові видатки на утримання КНП Первомайська ЦРЛ

1825,4

 

 

 

 

120,1

1705,3

 

 

додаткові видатки на утримання КНП Первомайський ЦПМСД

2057,3

 

 

 

 

70,8

1986,5

 

 

термомодернізація хірургічного корпусу

5287,0

 

 

 

 

 

 

25

 

5262

будівництво АЗПСМ с.Біляївка

1870,2

 

920,2

 

 

 

950

 

 

виконання проекту «Капітальний ремонт відділень Комунального закладу охорони здоров’я «Первомайської центральної районної лікарні»

14846,2

 

 

 

 

 

100,0

 

14746,2

Проект "Зміцнення спроможності українських територіальних громад до прийняття внутрішньо-переміщенних осіб в Україні (ВПО)" і виконується компанією GIZ

2 дефибрилятори 

119,4

 

 

 

 

 

 

119,4

 

Всього

65820,9

22031,8

11614,2

1114,3

40,0

5105,2

5787,8

119,4

20008,2

 

Враховуючи, що сільське населення складає одну третину від всього населення, яке обслуговується у центральній районній лікарні, районний бюджет у повному обсязі забезпечує виділення додаткових коштів на обслуговування сільського населення у закладах охорони здоров’я.

Крім того, до міського бюджету сплачується  податок на доходи  фізичних осіб установами  охорони  здоров’я, у т.ч. сільськими закладами охорони  здоров’я, у сумі близько 4,5 млн.грн. на рік.

Незважаючи на всі прийняті заходи з боку керівництва комунального некомерційного  підприємства Первомайська центральна районна лікарня, заборгованість по фонду заробітної плати на кінець 2019 року буде складати  4018,00 тис.грн..

Тому, беручи до уваги співвідношення міського та сільського населення, виникає диспропорція у фінансовому забезпеченні, яка за 2018-2019 роки складає 14885,6 тис.грн.

Враховуючи вищенаведене, звертаємось до депутатів міської ради  з проханням -   ретельно розглянути питання фінансового забезпечення зазначених закладів та надати свої пропозиції щодо вжиття необхідних заходів для подальшого сталого функціювання закладів охорони здоров"я, забезпечення  погашення заборгованості по фонду заробітної плати медичним працівникам, збереження діючої мережі закладів охорони здоров’я та усунення диспропорції у фінансуванні медичних закладів співзасновниками.

З огляду на наведене вище, сподіваємося на співпрацю й розуміння у вирішенні цих важливих проблем, оскільки їх значну частину можна вирішити шляхом дій єдиною командою й прийняття відповідальних рішень.

                                                            

 

 

СХВАЛЕНО

Рішення районної ради

від 24 липня 2019 року № 761 -VIІ

(ХХХIII сесія VІI скликання)

 

« повернутися до списку новин